14 mars

Hej hej hej hej :)
Ett tag sen nu, inte riktigt haft något intressant att skriva om, dagarna flyger förbi snabbt, väldigt snabbt. Vilket är skönt eftersom jag just nu är desperat efter vår och allt som har med vår att göra. På fredag ska jag byta ut äckliga tunga vinterplagg mot lätta och färgglada vår och sommarplagg :)
Det som hänt i mitt liv det senaste är...inte alls mycket. Jag har mest varit med mina vänner och tränat faktiskt. I helgen såg vi Black Swan, gudars jag tror jag dör. Så bra var den! Rekommenderas starkt!
Jag har också fått upp intresset för en shoppingweekend i London, men det var inte lika intressant hos mina vänner?! Vad är det med dom, galna eller?!?! Kom igen, london london london!!!
Tack och hej leverpastej!



Tell me your secrets

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback